Hoe kan ik een klacht indienen?

Klachtenprocedure

Bent u niet tevreden over onze service of producten? Wij komen graag samen met u tot een passende oplossing.

De Bruijn in Wijnen beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de De Bruijn in Wijnen.

Hoe dient u een klacht in?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via ons contactformulier. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform
(
https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

De ingediende klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen na schriftelijk ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door De Bruijn in Wijnen binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

De consument dient de De Bruijn in Wijnen in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

https://www.debruijninwijnen.nl/veelgestelde-vragen/bezorgen-retourneren/hoe-kan-ik-een-klacht-indienen
  • Meer dan 1.000 wijnen
  • Elke wijn direct van de boer
  • Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, volgende werkdag in huis
  • Elke wijn per fles te bestellen
  • Gratis levering binnen NL vanaf € 80